Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ο διαχειριστής του blog Correspodent δέχεται απειλές για τη ζωή του!

Κατά καιρούς έχω πάρει διάφορα e-mail και σχόλια στο blog μου, τα οποία απειλούν ευθέως ή κεκαλυμμένα τη ζωή μου. Σε διάφορες ακροδεξιές ιστοσελίδες και forum, υπάρχουν αμέτρητα σχόλια ...


απειλητικού περιεχομένου. Τελευταία, μετά και τις εκλογές της Κυριακής, σε κάποια από αυτά, κυκλοφορούν πλέον και φωτογραφίες μου, όπου προαναγγέλλεται ανοιχτά σωματική βία εναντίων μου. Μερικά σχόλια συνοδεύονται ακόμα και με φωτογραφίες που απεικονίζουν κρεμάλες, αφήνοντας σαφή υπονοούμενα και απειλές για τη ζωή μου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν τους φοβάμαι. Έχει συμβεί και στο παρελθόν κάτι τέτοιο. Οι θρασύδειλοι, που κρύβονται πίσω από PC και ψευδώνυμα, πήραν θάρρος με την άνοδο των νεοναζί και την είσοδό τους στη Βουλή και πιστεύουν ότι είναι η ευκαιρία τους. Είναι απλώς γελασμένοι. Η δημοκρατία δεν νικιέται από τέτοια υποκείμενα, δεν γονατίζει από νοσταλγούς του Χίτλερ.

Αποφάσισα λοιπόν να δημοσιεύσω το παρακάτω απειλητικό μήνυμα, το οποίο εστάλη πριν τις εκλογές, διότι κρίνω ότι είναι και σοβαρό αλλά και για να μάθει ο κόσμος ποιους έστειλε να τους εκπροσωπήσει στη Βουλή. Σημειώνω επίσης ότι έχω στη διάθεσή μου επαρκή στοιχεία του αποστολέα, για την αστυνομία και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Το μήνυμα λέει:
κωλοαλβανέ, οι μέρες σου στην Ελλάδα είναι μετρημένες. Από το ύφος της παπαρολογίας σου είναι εμφανές ότι το έχεις αντιληφθεί και εσύ. Η εποχή των σφαγών και της ανομίας θα λάβει τέλος. Όλοι εσείς οι κωλοαλβανοί θα πάρετε αυτό που σας αξίζει. Παράσιτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :