Πολύ λόγο κάναμε ήδη (διαβάστε εδώ και εδώ) στο «περιοδικό» για τη «δημοσκόπηση-μαϊμού» της Alco του κυρίου Παναγόπουλου (στενά συνδεδεμένου με Σαμαρά και Πλακιωτάκη) για την Περιφέρεια Κρήτης. Έγκαιρα επισημάναμε, ότι, ενώ η εν λόγω «έρευνα» ήταν έτοιμη από τα τέλη της περασμένης εβδομάδας (Σάββατο 25-09-10), καμία από τις έγκυρες εφημερίδες της Κρήτης, κανένας τηλεοπτικός ή ραδιοφωνικός σταθμός της Μεγαλονήσου δεν δέχθηκε να την δημοσιοποιήσει… Και τούτο, διότι στους παροικούντας την Ιερουσαλήμ είχαν καταστεί γνωστές οι παρασκηνιακές διαβουλεύσεις με τη... Ρηγίλλης και το «μαγείρεμα» των αποτελεσμάτων με στόχο να πληγεί ο υποψήφιος που στηρίζει η Ντόρα Μπακογιάννη στην Κρήτη, Δημήτρης Γιαννουλάκης.
Η περίεργη και παιγνιώδης «Οδύσσεια» της «δημοσκόπησης-μαϊμού» έλαβε διαστάσεις θρίλερ κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ενώ οι πιέσεις της Ρηγίλλης σε εκδότες και δημοσιογράφους της Κρήτης για την προβολή της έγιναν αφόρητες… Η αποστολή ανατέθηκε στους Κεφαλογιάννηδες του Ρεθύμνου, που διατηρούν στενή και μακροχρόνια σχέση αλληλοϋποστήριξης με την τοπική εφημερίδα «Κρητική Επιθεώρηση» και το διαδικτυακό της ιστότοπο goodnet. Τελικά, το goodnet προέβη -μετά από μία ολόκληρη εβδομάδα!!!- στην δημοσίευση της «δημοσκόπησης»…
Καταστρατηγώντας κάθε δημοσιογραφική δεοντολογία, το goodnet δεν κάνει καμία αξιόπιστη αναφορά στην επιστημονική ταυτότητα της έρευνας! Προφανώς δεν υπάρχει τέτοια… ταυτότητα. Διότι ναι μεν η Alco -λόγω των σχέσεων που προαναφέραμε- δέχθηκε να χρησιμοποιηθεί το όνομά της, για να προσλάβει… κύρος η «δημοσκόπηση-φάντασμα», αλλά -επειδή υπάρχουν και κάποια στάνταρντ γι’ αυτές τις εταιρείες- αρνήθηκε την δημοσιοποίηση συγκεκριμένης ταυτότητας. Και τούτο, ώστε αν κάτι πάει στραβά, να μπορεί να αρνηθεί εύκολα την ανάμιξή της στα παίγνια των σαμαροπρακτόρων…
Στη δημοσιογραφική «πιάτσα» τέτοιες ενέργειες θεωρούνται «απονενοημένα διαβήματα» και εκθέτουν και τα μέσα και τους δημοσιογράφους που υποκύπτουν σ’ αυτές… Και εμείς είμαστε εδώ για να τους αποκαλύπτουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου