Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Πείτε και κάτι καλό για την Τζούλια...

Μπορεί να σας φανεί παράλογο, αλλά θέλω να ευχαριστήσω δημοσίως την κ. Τζούλια Αλεξανδράτου. Διότι σε καιρούς που όλοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι όλα αλλάζουν ραγδαίως επί τα βελτίω, εκείνη φροντίζει να μας προσγειώνει στην αλήστου μνήμης φράση του Κωνσταντίνου Καραμανλή ότι «η χώρα μας είναι ένα απέραντο φρενοκομείο».
Δεν αναφέρομαι μόνον στη «ροζ» βιντεοκασέτα των 20 ευρώ που ξεπούλησε ανοίγοντας τη συζήτηση αν ανάλογες «δραστηριότητες» πρέπει να φορολογούνται. Ούτε στη βραδινή της «επίσκεψη» στο Πολεμικό Μουσείο που απλώς μας θύμισε ότι τα «στρατόπεδα» παραμένουν «μπάτε, σκύλοι, αλέστε» και ότι οι γιοι των πάσης φύσεως «διασήμων» υπηρετούν στα σύνορα του Κολωνακίου.
Η τελευταία κρούση της Τζούλιας είναι η πιο ενδιαφέρουσα, καθώς με μία της μόνο φωτογραφία (και μάλιστα ντυμένη) καταδεικνύει όλη τη... σουρεαλιστική ελληνική πραγματικότητα. Θα την έχετε δει να διαφημίζει ένα οn line casino σε τεράστιες γιγαντοαφίσες προκαλώντας μας «να παίξουμε, όπως είμαστε». Ε λοιπόν, η συγκεκριμένη εταιρεία, όπως και δεκάδες αντίστοιχες, όχι μόνον δεν φορολογούνται στην Ελλάδα, αλλά υπερδιαφημίζονται σε παράνομες πινακίδες που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχουν κατεδαφιστεί από καιρό! Δεν είναι κίνηση ματ της Τζούλιας να μας προτρέπει να τζογάρουμε φοροδιαφεύγοντας, ενώ και η ίδια παρανόμως διαφημίζεται; Το σχιζοφρενές εν προκειμένω είναι ότι το κράτος αδυνατεί να βρει μια λύση, παρότι με δεκάδες άρθρα έχει υπογραμμιστεί ότι ο τζόγος των συγκεκριμένων εταιρειών φτάνει τα 5 δισ. ευρώ κατ’ έτος (!) και ότι είναι εντελώς παράλογο να επικαλούνται ότι έχουν έδρα τους τη Μάλτα, το Γιβραλτάρ και άλλους «παραδείσους» για να αποφεύγουν τη φορολόγησή τους στην Ελλάδα.
Μαθαίνω μάλιστα ότι ακόμη και ο νέος νόμος του υπουργείου Οικονομικών, αντί να τις φορολογήσει μέσω των τραπεζικών συναλλαγών -όπως γίνεται στην Αμερική, που παρακρατά απευθείας φόρους από τις πιστωτικές κάρτες-, θα απαγορεύσει, λέει (όπως η... Κίνα), τη διαδικτυακή πρόσβαση στον διεθνή τζόγο! Πώς θα γίνει αυτό, τρέχα γύρευε. Παρεμπιπτόντως, η κ. Αλεξανδράτου -ως Ελληνίδα πολίτης- φορολογήθηκε για να κάνει αυτή τη διαφήμιση ή «πληρώθηκε» με διαδικτυακές μάρκες;

Δεν υπάρχουν σχόλια :