Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Αρνείται να το καταλάβει...

Παρακολούθησα όμως με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσία του αγαπημένου μου συντρόφου -και πρέπει να το πω και δημόσια- ότι η κοινοβουλευτική του εμπειρία στάθηκε βοηθός σε μένα στα πρώτα μου βήματα -είμαι μόλις εφτά μήνες βουλευτής, δεν είμαι 20 χρόνια βουλευτής, ούτε 30 χρόνια- στάθηκε λοιπόν βοηθός μου ο Φ,. Κουβέλης.. Τον άκουσα να λέει ότι αλλοιώνεται η φυσιογνωμία του κόμματος διότι χάνει τον αριστερό ευρωπαϊσμό, τον αριστερό ριζοσπαστικό μεταρρυθμισμό. Και ειλικρινά δεν κατανόησα τι ήθελε να πει και φαντάζομαι ότι δεν κατανοούν και οι πολίτες που ακολουθούν, που μας παρακολουθούν τούτες τις ώρες. Δηλαδή τι είναι αυτό; Εάν ενισχυθεί ο αριστερός ευρωπαϊσμός, ριζοσπαστικός μεταρρυθμισμός θα... καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε με μεγαλύτερη επάρκεια την κρίση που μαστίζει την ελληνική κοινωνία;

Ακριβώς Αλέξη! Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να στηρίξετε τους πολίτες κι όχι φλερτάροντας με τις ανοησίες του ΚΚΕ περί εξόδου από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από τη στιγμή που δεν καταλαβαίνετε κάτι τόσο απλό, δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεστε στο ίδιο κόμμα με τον κ.Κουβέλη....

Δεν υπάρχουν σχόλια :