“Στις 14 Μαρτίου η Συμμαχία Νέων ξεκίνησε την διαδικτυακή της καμπάνια με στόχο τον καθημερινό σχολιασμό της επικαιρότητας.
Μία άλλη ...
πολιτική νεολαία σχεδόν ένα μήνα μετά προσπαθεί να κάνει το ίδιο. Βρες τις διαφορές…”. Αυτό έλεγε το μήνυμα της Συμμαχίας Νέων αντιπαραβάλλοντας την καμπάνια της με τη νέα της ΟΝΝΕΔ.
Φαίνεται πως οι επικεφαλείς της Μεσογείων ξέμειναν από δημιουργικότητα και προτίμησαν να κοπιάρουν την πολύ πετυχημένη καμπάνια της Συμμαχίας Νέων.
Η διαφορά βέβαια είναι ότι στην περίπτωση των νέων της Ντόρας η καμπάνια δεν κοστίζει ούτε λεπτό, ενώ στην περίπτωση της ΟΝΝΕΔ υπάρχει από πίσω εταιρεία επικοινωνίας.
Παλιές και νέες λογικές !!!
Σημείωση: Το μεγαλο μηδενικό που έχει υιοθετήσει η ΟΝΝΕΔ τα τελευταία χρόνια για σύμβολο νομίζω ότι τα λέει όλα …
1 σχόλιο :
nai eixe anagki i Nd na parei apo to 1,5% to diko sas ...r oust paliovlakes
Δημοσίευση σχολίου