Στην ίδια ακριβώς λογική των προκατόχων του βρίσκεται ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης, γνωστός για τα αναθέματα υπέρ διαφάνειας και κατά των σκανδάλων. Για να προχωρήσουν οι επτά νέοι σταθμοί του μετρό και να εξυπηρετήσουν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες, απαιτείται η ...
βοήθεια της Siemens η οποία έχει την τεχνογνωσία και την αρχική σύμβαση!
Ουσιαστικά για να ολοκληρωθούν τα έργα, πρέπει να τοποθετηθούν τα συστήματα ηλεκτρονικής σηματοδότησης. Το πρόβλημα είναι ότι τα συστήματα του μετρό είναι Siemens και συμβατά μόνο με συστήματα της ιδίας εταιρείας. Και επομένως το Δημόσιο ή θα πρέπει να υπογράψει τη σύμβαση με τη Siemens ή να «ξηλώσει» όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα όλου του δικτύου του μετρό (κάτι που φυσικά θα ήταν ασύμφορο και ισοδυναμεί με οικονομικό έγκλημα).
Η κυβερνητική θητεία του ΛΑΟΣ το προσγειώνει στην δική του πραγματικότητα και έχει ως αποτέλεσμα αμέτρητες κωλοτούμπες. Γιατί άλλο κυβ΄λεςρνηση και άλλο ανέξοδη αντιπολίτευση!
Επειδή η Siemens έκαψε όποιον την ακούμπησε, σκέφτεται πονηρά ο Μάκης! Πριν από την υπογραφή του έργου, ζητά διακομματική συναίνεση. Δηλαδή... απελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο.Για να μην βρει τον μπελά του, που τον έχει ήδη βρει δηλαδή αλλά τέλος πάντων!
Σημαντική παρατήρηση: η καθυστέρηση υλοποίησης της σύμβασης σηματοδότησης, καθυστερεί την ολοκλήρωση άλλων έξι σχετιζόμενων συμβάσεων με άλλους αναδόχους. Ήδη ορισμένοι από αυτούς έχουν θέσει αιτήματα για πρόσθετη αποζημίωση (από αναθεώρηση τιμών, αποζημιώσεις για ζημίες κ.λπ.), ουσιαστικά οδηγώντας σε αύξηση του κόστους των έργων …
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου