Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, λέει ο λαός. Έτσι, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην απάντηση που έστειλε η κυβέρνηση στις Βρυξέλλες σχετικά με το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων στα βυτιοφόρα, τα φορτηγά και τα ταξί, θα καταλάβει πως «όταν λέμε ανοίγουμε τα κλειστά επαγγέλματα, δεν εννοούμε ότι θέλουμε να τα ανοίξουμε...».
Η κυβέρνηση προτείνει στις Βρυξέλλες, να έχει το δικαίωμα, ειδικά η Ελλάδα, να δίνει άδειες φορτηγών, βυτιοφόρων και ταξί, όσες και όποτε θέλει. Με άλλα λόγια διαφωνεί με την κατάργηση του σημερινού συστήματος και...
αντιπροτείνει ένα άλλο σύστημα, που και πάλι θα είναι υπό έλεγχο.
Θα έχει υπό έλεγχο συγκεκριμένα τόσο τις άδειες, όσο και τον ...
... ναύλο μεταφοράς προϊόντων ή προσώπων. Γιατί και στην περίπτωση αυτή ζητάει να ορίζει, το αρμόδιο υπουργείο, την κατώτατη τιμή ναύλου του οχήματος. Προβάλλεται δε ως επιχείρημα η δήθεν ευαισθησία της Κυβέρνησης προς το περιβάλλον...
Οι νομικοί των Βρυξελλών που έχουν αρμοδιότητα στην πολιτική για τα κλειστά επαγγέλματα, έχουν σχεδόν αγανακτήσει από την παρελκυστική τακτική και την ασάφεια των προθέσεων των Ελλήνων αρμοδίων και προετοιμάζουν δυναμική λύση.
Θα παραπέμψουν μέχρι τις 15 Απριλίου τον φάκελο με την απειθαρχία της Ελλάδας στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Λουξεμβούργου.
/ / atithasos ... <capital / /
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου